مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-18ورزشي

 برگزاری مسابقات شطرنج کشوری جام اکباتانا در همدان


پنجمین دوره از مسابقات شطرنج کشوری جام اکباتانا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد و سینا کورِوَند عنوان قهرمانی جام اکباتانا را تصاحب کرد.

-  برگزاری مسابقات شطرنج کشوری جام "اکباتانا" در همدان ایسنا/همدان پنجمین دوره از مسابقات شطرنج کشوری جام "اکباتانا" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد و سینا کورِوَند عنوان قهرمانی جام اکباتانا را تصاحب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسابقات به میزبانی هیات شطرنج استان همدان و در محل سلف سرویس دانشگاه آزاد همدان با حضور 65 بازیکن از چهار استان در 9 دور به روش سوییسی با سرداوری مهدی سَلیم در روزهای 25 و 26 آذر ماه در حضور امیرعرفان هاشمی (دبیر فدراسیون شطرنج کشور و رییس هیئت شطرنج استان همدان) و حمید سیفی (مدیرکل اداره ورزش و وجوانان استان همدان) و محرم روزبه (معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان) پس از 288 بازی با هفتاد میلیون ریال جوایز نقدی برگزار شد که در نهایت سینا کوروند از همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

محمدرضا شهبازی از قزوین و ساسان علی بابایی از همدان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین مقام چهارم به امیرحسام جلالوند از همدان رسید و امیرعلی دلاوری دیگر شطرنج باز همدانی پنجم شد، ضمن اینکه در بخش بانوان مبینا مظاهری عنوان قهرمانی را تصاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 برگزاری مسابقات شطرنج کشوری جام اکباتانا در همدان

 برگزاری مسابقات شطرنج کشوری جام اکباتانا در همدان